Beeflower

Tuesday 16 December 2008

Julesanger, julestemning og julegaver :]]

Julesanger: - All I want for chirstmas is you :]
- All I want for chirstmas is my two front teeth :D
- Himlen i in famn
- When you wish upon a star
- hei hå nå er det jul igjen
- Reisen til julestjerna
- Jeg så mamma kysse nissen


Julestemning: Jeg er kommet i skikkelig stemning nå. spesielt når jeg hører på så mange julesanger og synger som en galning.:D! Jeg hører veldig mye på "All I want for christmas is you" for den syns jeg er så søt også ja. Du vet hvem du er :D*tenke på den snille, søte personen* <3
JAa, det er jula mi,, HVORDAN ER DET MED DIN JULESTEMNING OG JULESANGER OG JULEGAVER? =D

Julegaver: Jeg har kjøpt mange julegaver,, det er bare å si i fra hvis jeg ikke har tenkt på deg. Disse har jeg kjøpt gave til:
- Vero
- Anette
- Anette(bompe)
- Thea
- Kristine
- Søss
- Mamma&Pappa




*******I don't want a lot for Christmas There's just one thing I need I don't care about the presents Underneath the Christmas tree I just want you for my own More than you could ever know Make my wish come true All I want for Christmas is... You!!!! :D:D:D:D:D:D *********

2 comments:

Synneopsis said...

Det er en kjempesøt julesang=)

Anonymous said...

I knuuw :D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails