Beeflower

Friday 28 August 2009

Café i Fritimee

Fantastiske lange fritimen som ikke kommer til å være så fryktelig fantastisk etter noen uker [:
I dag skulle Therese, Caroline, Susanne og jeg på café, men guri, Picasso åpner jo ikke før elleve og gidder vi å vente i en time på det? neeheeii, så vi gikk på subway og kjøpte baguett oog på mcdonalds for milkshake. Så shoppet vi litt og Caroline fant bare et nydelig skjørt med topp og jeg føler vi folkene bare blir bedre og bedre venner jeg![:
[Har dessverre ikke noe bilder av Susanne, for de måtte jeg slette for de ville hun ikke ha noe av.]
Det har vært en söt söt dag.
Og i morgen er det kvartettøviing [:




Söte Therese og meg
Söte Caroline
Mat må man ha



















4 comments:

Little Bo Peeep said...

I like the flowery dress :)

Aina said...

Ik its cutee :D

Anonymous said...

hvilken linje går du på egentlig? :)

Aina said...

Allmenn.
: }

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails