Beeflower

Thursday 2 December 2010

it's beginning to look a lot like christmas

det er så mye. overalt. kulden biter i kinnene og gjør alt tusen ganger verre. dynen og sengen hjelper ikke stort når de skriker til deg at du bør legge deg under dem for der er det varmt. fyr i peisen og fin julemusikk. århus i morgen. alle finemenneskene som jeg kommer til å savne den lille uken jeg blir borte og alle de finemenneskene jeg kommer til og møte. alt som skal gjøres når jeg kommer hjem, men som nesten er blitt halvert fordi lærerne forstår at man faktisk lever et hektisk liv. alle gavene som skal kjøpes inn. alt går bare rundt og rundt og jeg glemmer ting. kan ikke vente til det blir juleferie og jeg faktisk kan nyte roen foran peisen i stedet for å stirre på den i to sekunder mens jeg sluker en kopp kaffe før jeg løper videre til neste ting som skal gjøres. alt dette gjør bare til at en til slutt ikke gidder å gjøre noen ting, det tipper liksom nesten over.
og den er fin. 

God Jul folkens
Merry christmas people
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com

Translation; it's so much. everywhere and everything. too cold and too much winter, it makes everything a thousand times worse. the bed doesn't help much when it screams at you too come back to it. fire in the fireplace and nice christmas music. århus tomorrow. and all the nice people that I'm going to miss the little week I will be gone and all the nice people I will meet in århus. and everything that has to be done when I come home, but that almost has been halved because the teachers understand that you actually are busy. all the gifts you are to buy. I forget things. and I can't wait until it's Christmas and I actually can enjoy the tranquility of the fireplace instead of staring at it for two seconds while swallowing a cup of coffee before I run to the next thing to be
done. everything makes everything annoying and you find yourself ending up with not doing anything of what you where suppose to in the first place.
Perry Como - It's Beginning Thurs Look A Lot Like Christmasand this is one of my favorite christmassongs.
♥ Aina


No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails