Beeflower

Sunday 10 April 2011

a little reminder

en liten påminnelse om at jeg har byttet bloggdomene til www.aina.vinterblomst.com. jeg så at jeg hadde vært så heldig å få en ny følger her, det eneste problemet er jo at jeg blogger ikke herfra lengre. så jeg blir i lykkerus(veldig siden jeg har bursdag i morgen og sånt også) hvis dere følger www.aina.vinterblomst.com bloggen i stedet - det er jo der de nye innleggene kommer. så følg meg!
a  little reminder of that i've changed my blog to www.aina.vinterblomst.com. i couldn't help but see that i was so lucky to have gotten a new follower here - except i don't blog here anymore. so i would be for ever happy(especially since it's my birthday tomorrow) if you would be so dear and follow me on www.aina.vinterblomst.com instead - that's where the new posts will be coming. so follow me! 

Or just simply push the button:
Eller bare trykk på denne her:
bloglovin

your dearest aina

1 comment:

maria said...

send mail til bloglovin og spørr om de kan overføre følgerene dine til den nye bloggen. om du ikke allerede har gjort det. hihi. jeg gjorde det og fikk svar samme dag til og med. bra service!

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails