Beeflower

Saturday 7 February 2009

Mon chien!





Det er så fantastisk! det er helt herlig hvor søt den hunden er. Hunden vi skal få er en hanhund og det er løwchen som rasen heter (søk på google hvis du ikke vet det). Vi skal kalle ham Amadeus Morfus Davidsen, men når vi roper skal vi bare rope Amadeus. Han blir nelig kalt Morfus der han bor nå^^. Han sovnet på fanget mitt og han lekte med fingeren og beit meg. han biter, men han har ikke tenner så munnen bare glir av fingeren min uten at han får tak x). Han er så shønn og skjelver når han møter nye mennesker. Han er en liten pyse, men han tør å lekesloss! Han er sort og kommer utrolig nok til å forbli det, pelsen hans er silkemyk<3.>

JEG GLEDER MEG KJEMPE TIL 27.FEBRUAR!! : D

5 comments:

Synneopsis said...

Du er så utrolig heldig=)

Anonymous said...

Takk :D,, det synes jeg oog :D <3

Veronica said...

hihihihi søtinger ♥

Jørgen said...

ÅNEEEEEEEEEEEEI <3

Anonymous said...

: D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails