Beeflower

Friday 27 February 2009

Utfordringen jeg måtte ta Oo

Klarer du det samme?:D å skrive 20 setninger som er fakta om deg selv :D


1. Har fått hund og elsker han<3
2. bor i Norge
3. jeg KAN snakke norsk
4. spiller saxofon, som er livet mitt!<3
5. Jeg er en sær personlighet
6. Elsker å sitte å lytte til koslig musikk :D
7. Syns raske dyr er fasinerende !
8. Jeg har lyst til å bli vampyr, for vampyrer er vakre og uimotståelige!
9. Jeg har lest Twilight, leser new moon og har planer om å lese de tre andre i nærmere fremtid.
10. Jeg har vært på fest
11. Klarer ikke holde meg unna sjokomelk
12. jeg har ikke kjæreste
13. vinteren er grei å ha til tider, men den kan fort bli irriterende hvis den blir for lenge.
14. Har en jævla plagsom, men ubeskrivelig og søt lillesøster og jeg er glad i henne<3
15. Helgene bruker jeg mye på spilling<3
16. Liker ikke gutter som tror at jeg er billig !
17. Piano er deilig å spille når du er lei deg og vil få ut følelsene dine<3.
18. Jeg gråter mye. Guri, jeg er patetisk.
19. Jeg kan godt shoppe og drømme shoppingstedet mitt er Thailand, Kina, Japan.
20. Musikk er livet mitt og jeg hører på alt, i hvertfall nesten<3!

Klarer du å ta denne utfordringen? : D

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails