Beeflower

Tuesday 9 February 2010

Er jeg virkelig så trøtt at jeg glemmer at jeg begynner til andre time?

Eller er det underbevisstheten som liker slikt?
Det blir ei mye blogging med så mye som skal gjøres.
Lørdag med NMH og Emilie Autumn♥ , søndag med rydding, lekser, øve og litt mer rydding, Mandag med skole og havfruen og timer til ni om kvelden, Tirsdag med havfruen,skole og teateret(hvor jeg skal motta stipendet mitt på maaaange penger - kulturstipend). og så ja, meningsfulle innlegg blir det lite av.

All the tests are coming. All the work is coming. Now, when everything was so nice.
I have to work harder for better grades, better results.
But what if I dont have time? What if time runs from me.
Like my teacher said when he couldn't give us any results for our tests. 
"I found it this weekend, I'll give it to you tomorrow. I was skiing."
Next test I will say.
"Sorry, I was playing so much yesterday, I couldn't read for the test, didn't have time for it. Sorry."
Anyone feel like time runs away?


                        Love Aina

1 comment:

Anders said...

Haha. KJempegøy! Du er nok litt trøtt =o) Eller kanskje du bare ELSKER skolen :O?

Hva er "havfruen"-greiene? Lurer jeg på da =o)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails