Beeflower

Wednesday 3 February 2010

What once were a battle


Lite blogging, lite tid. Vampyr høres ut som en drøm med 48timer i døgnet og ikke bare 24. Fredagen med Therese, lørdagen med havfruenprosjekt og jente-cocktailparty, Søndagen med havfruen og øving og slik fortsetter stresset. Tirsdag surra jeg rundt i Oslo (alene(!)) og fant en Emilie Autumn plakat og kjøpte billetter til meg og Charlotte - JEG GLEDER MEG. og lørdag blir en time her en time der og en time til - LØP.









Den er jo litt søt da.


Love Aina

4 comments:

Kari said...

herlige bilder!! HIHI:)

og så ny og FIN header, foresten! <3

dlnia said...

fine bilder :D .. likte headeren din :D <3

Anonymous said...

HERO:


nei så morsomt det orkesteret spilte jeg i før :D

fine bilder!

Aina said...

Bra dere likte headeren og bildene a! :))
Jasså Hero? dette var jo nytt. :))

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails