Beeflower

Thursday 25 February 2010

snøen - heij

Heij snøen, har du lyst til å gå bort? -Ikke noe svar- Neijvel så vil du ikke det, da smelter jeg deg bort, tenk! for jeg vil gå med høye heler tynne strømpebukser uten mega mange strømpebukser under og jeg vil ha søt paraply og hatter og gå på picnick med søt kurv. SNØ: GÅ DIN VEIJ VÆR SÅ SNILL.




Fin fin ferie med fine mennesker, familie, venner, my fair lady, emilie autumn, shopping, koskoskos, kino - som man gråter kilovis med tårer av- , og ja jeg storkoser meg med ferie! Jeg traff også på et busstroll(ikke et ordentlig et, men en refleksbamse som hang i den gulesnoren) - han var jo hyggelig. Jeg har også fått litt av noen kommentarer på mitt utseende på kaféer. ha.


Og nå ser vi på korsetter og Dita. 





Jeg har også tatt bilder i ferien - av meg selvfølgelig. 




Love Aina

2 comments:

Anders said...

Men snøen er jo så pen <3
Det er du også da, fine bilder! =o)
Hvilken film så du på kino ?

Anonymous said...

PEN<33333

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails