Beeflower

Friday 5 March 2010

Fint

Alle har det fint for tiden, det er jo fint.
Jeg spilte konsert i går foran en haug med mennesker og det var litt gøy. Gamle mennesker som kommer med kommentarene "Nydelig!", "Fantastisk!", "Jeg skal følge deg videre!", "Stå på!", "Så fin klang i hornet!" - dette er kommentarer en får veldig selvtillit av. Den beste kom fra Heidi; "Det er i slike tilfeller vi spør; Hva gjør du i Åskollen skolekorps?". Du er søt Heidi, jeg er der fordi det er mennesker jeg liker å omgås med, det er sosialt og jeg har mange venner der - det er gøy, og det er jo en av grunnene til at vi spiller i det hele tatt.
 Men jeg satt veldig stor pris på alle de fantastiske som kom å hørte på, korpset, familie, farmor som fløy helt fra Bodø bare pga meg, Charlotte, Kvartetten, og alle de andre♥.
Jeg vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort hvis ikke dere hadde kommet.
Jeg la meg halv ett i går med et bredt smil om munnen. Jeg er fornøyd. Og det er en av de eneste gangene jeg har kunnet sagt noe sånt. 

Nå har jeg hatt fritime og spist Troika(♥).
Og jeg fant ut at det er stressdag i dag. Bæsjjjj.
Og jeg skal se Alice in Wonderland - premieren - i dag, så! 

I will enjoy the day, will you?

Loove. Both.


















Love Aina

2 comments:

Jørgen said...

Så bra at det gikk bra! Det er jeg glad for!

ANNE HATHAWAY♥

Elise said...

Så fint det gikk bra! :D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails