Beeflower

Sunday 7 March 2010

Ja, det tok jo lang tid.

Dagen etter konserten så kjenner jeg at halve halsen min skriker til meg "Aina, jeg er syk.", men jeg ignorerer selvfølgelig halsen min. Bra gjort. Så etter fantastiske ALICE IN WONDERLAND(♥♥♥♥) og løping, forseint komming, dra for tidlig, løpe til toget-fredag så var jeg ganske sliten. Halve halsen brant da jeg la meg, men jeg tenkte at jeg sov det av meg. Da jeg våknet klarte jeg ikke puste, jeg måtte løpe for å pusse nesen, jeg var så tørr i halsen at jeg måtte drikke en halv liter vann, og kroppen frøys og hodet kokte. YEY. Utover dagen tok jeg paracet, kledde på meg en TYNN strømpebukse og TYNNE vårsko - siden jeg og Charlotte protesterer mot vinteren - og dro til byen i altså veldig tynne klær. Dette resulterte til enda sykere selvfølgelig. Etter to timer i byen kom Charlotte, farmor og jeg hjem til en hylene Amadeus. Dakar, han hadde savnet oss. Charlotte og jeg ordnet oss til en kveld med venner(som vi aldri hadde møtt). jeg dro fire timer før Charlotte, av flere grunner; jeg hadde feber, hoste, kvalme og ja, jeg var syk, jeg måtte også gå tur med Amadeus siden farmor ikke kunne ta seg av han alene, jeg fikk ikke lov til å komme hjem etter ni. Da jeg ankom hjemme mottok Amadeus meg med en stoor klem, jeg gikk opp og la meg under teppet foran tv'en. Det tok ikke lange tiden før jeg lå å ristet fordi jeg frøs, gråt av ingen grunn, hadde kald klut på ansiktet(det kokte jo sånn). Farmor bekymret seg for Charlotte som enda ikke hadde kommet hjem, men det gjorde hun - jeg gikk ut med feber for å møte henne, hadde på meg to strømpebukser, flisbukse, firegensere og jeg frøs. I dag våknet jeg helt lik som i går kveld. Feber og hoste og tett nese, alle konsonanter blir til, "ban bu bente babir bil beg?" oversatt: Kan du hente papir til meg?. Men nå har jeg tatt paracet, dusjet, gått ut i TYVE varmegrader(!). ♥. Jeg hoster engang i blandt, får i meg masse cola, suppe og kjeks og nå skal jeg skrive nynorsk innlevering.
Har dere hatt en fin helg da?



Og jeg er overlykkelig over å ha Amadeus som passer på meg og trøster meg fordi jeg ikke kunne komme på Julie sin konsert.











Og ja, jeg har et hode i dag som er like stort som "Queen of hearts" i Alice in wonderland. 











Elsk på store hoder.











"Voi Voi" - Nora Brockstedt
Jeg blir så glad av den. 

Love Aina

1 comment:

Anonymous said...

Alice in wonderland var dritgøy. Var det med 3D der også?

Du har en kjempefin blogg, søta<3

- freshege.blogg.no

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails