Beeflower

Tuesday 23 March 2010

Tout

Det har vært en lang dag, jeg skulle egentlig kost meg på operaen til sankt hallvard, men det fikk jeg aldri summet meg til, jeg har øvd mye og gjort lekser, passet Amadeus og skaffet Julie et nytt profilbilde. Jeg har brukt mye energi på unødvendige ting med irriterte mennesker og det gjør dagen egentlig bare irriterende i seg selv og man vil bare bli ferdig med den.
"Får man grått hår når man er gammel eller av andre årsaker?" - sitert av Julie. 
Jeg skal si deg en ting, hvis det er slik at man får grått hår som gammel og så er det mange som blir gamle i førti/femti årene i forhold til seksti årene - forklart forståelig? njalebgrkl.
Mhm.

Og ja, det ser ut som om
 jeg har tatt masse botox og
skal bæsje.
  Julie jaa.






Love Aina


No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails