Beeflower

Sunday 27 June 2010

Alt form av alt og sånt eller noe

Sommer gjør alt fint. Den pusser liksom litt på verdens stygge sider. Jeg har kommet hjem fra Haugesund og i morgen skal jeg videre til Valdres for å være der ei uke og spille, bade og kose meg. Kofferten er fin pakket og sånt igjen, men denne gangen er det en lilla en fylt med nye finefinefinefine ting. I Haugesund var det sånn passe vær, men alt ble fint når jeg og min søster tilbringte tid med mormor og når man får shoppe 24/7 og alltid har penger og blir spandert stor pizza på peppes og får gratis oreokake og sånt - DA kan man ikke klage på været.
Snart skal jeg også få rammet inn den andre Marilyn plakaten min slik at veggen blir kjempe fin og sånt.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Fine doskilt.
Mamma i midten og onklene mine på hver sin side. 
Mamma. ♥
//photo; copyright iltularve.blogspot.com




Translation: I've spent some days at my grandmother's place(in Haugesund). It was some of the best things summer have brought me so far, a lot of shopping and bad weather and people I've missed, family and at least more money and free cake.


By heart Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails