Beeflower

Thursday 3 June 2010

Bee

Charlotte er et fint menneske som jeg har nattet litt hos igjen. Der fikk jeg mat, wok med ris og sursøtsaus(skummelt) og det var fantastisk godt!  Jeg har nattet litt hos Therese, toppleiligheten på union og vi tok bilder til 2 om natten i korte skjørt og det føltes ut som om vi var i syden og gutter som plystret da vi gikk rundt og vi hadde det fantastisk morsomt. Hero og Malin var også en pitteliten stund der og vi så finefilmen, før jeg møtte disse fine menneskene så vandret jeg rundt i byen i tyve minutter for å hente kameraet mitt, men antrekket var nemlig ikke hva som helst, det var Åskollenskolekorpsuniformen siden jeg hadde vært med på Åskollendagen og ikke rukket å skifte. I dag har jeg kjøpt frokost på meny med Therese og nå skal jeg øve til matteprøve. I mellomtiden har jeg vært i operaen(ohyeah) og der fant situasjonen seg slik at jeg er en heldig mottaker av Drømmestipendet! Så med forkjølelse og allergi satt jeg i salen og snufset og lo, det virket sikkert som om jeg var i gledesrus(jeg er jo det) men sånn seriøst ille nesten kjærlighetssorg. Så nå passer jeg Amadeus og hører på musikk, skal spise mat og gjøre matte.
//photos; copyright iltularve.blogspot.com
Du er fin Therese:
Også midt i ansiktet da. 
Fine skygger på  øyenvippene.
Vi elsker det.
Aina i et desperat forsøk på å være like sportslig som Therese. 
Slik ender det opp:
Den fødte modell, Therese. Bare vent så skal jeg melde deg på den norske topmodell til nesteår.
Love the rare bildene under her, fargene og lysene og alt, kun fordi kameraet mitt døde i sånn en halvtime så har jeg tyvehundre bilder som ser liknende ut:
Og til slutt en fornøyd Therese:
//photos; copyright iltularve.blogspot.com

By heart Aina ♥

3 comments:

OddSoul Designs by Afura Fareed said...

I love night time photography!

Anonymous said...

wiii fine bilder! :D ja du bør melde Therese på top model!

Anonymous said...

Det der var fra Hero btw.. ^^

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails