Beeflower

Friday 1 October 2010

Drip drop on top of the little tree

Kroppen min bobler og skjelver på en rar og fin måte. Prøver og sånt som har gått fint egentlig(når man får 5/4og5+ på matteprøve så kan en ikke klage, eller 5 på tale i norsk). Verden som er blitt høst og alle som sier den er så trist. Men jeg syns ikke den ser så trist ut med nye vintersko på bena, smilendefjes, fine farger. Charlotte skal komme og jeg skal bake Brownies og spise pizza med familien, og dette blir en sånn fredag som jeg ikke har opplevd på sånn kjempe lenge.
Åh.Deterjoferie. Og jeg drar til London på mandag - can't wait!

//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com

Translation; I don't think the autumn is sad like a lot of people do. I love it's colours and beauty. Though I know it is cold the autumn is kind of worth it. I like having a nice weekend with my family and the fact that Charlotte is visiting me. And monday I'm going to London! The shopping trip of the year! ♥

Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails