Beeflower

Friday 8 October 2010

lala

Tilbake fra London med altfor mye fint. Altfor mange mennesker en skal møte igjen. Hilse på, ta igjen ting en har "mistet" mens en var borte. Det var så mye fint i London. Ingen ord. Ingen bilder. Bortsett fra noen mobilbilder(de øverste), for kameraet mitt var visst ikke ladet opp, så nesten det eneste jeg har bilde av er en rosa stolpe fra et Pannekakeri i London, Covent Garden. Men jeg forstår at mye har skjedd og jeg har mye å ta igjen fra uken som har gått.
På onsdag drar Therese og jeg til Gøteborg. Jeg har spilleoppdrag og Therese skal være min personlige assistent. Det blir fint.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Ja, dere ser riktig. Dette er det jeg har fått. Legg til et par tre noter, cd'er, dvd'er og et sminkespeil med Marilyn Monroe på. Det er vekkerklokke og bilder av Marilyn og Audrey. Det er varm hvit jakke, rødt skjørt, det rosa skjørtet jeg har på meg, sort skjørt med gull knapper, sort magebelte, grønn topp/bluse, rød hatt, koppbrikke, fliser, strømpebukser, konsertsko, perlesmykke(har det rundt halsen på bildet), og en haug med annet. For ikke å glemme vinterjakken min med ekstra stor hette som har plass til hatten under seg. Og på onsdag/torsdag skal Therese og jeg shoppe mer. Hjelp.


Translation; What I bought in London. 


Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails