Beeflower

Sunday 3 October 2010

Poverina

London er alt jeg kan si. London om noen timer. London med fine gater og fine lys. London med musikaler og kjoler. London med smil om munnen. London med shopping. Bare London. Og jeg aner ikke hva jeg skal reise i. Jeg leter skapet mitt rundt og kan ikke finne et antrekk som jeg syns er passende. Amadeusfine som sover i sengen min - å hvor jeg kommer til å savne han. Men fire dager. London og meg (og familien da, men). Nå drømmer jeg meg bort. For første gang er jeg ikke ferdig med å pakke firedager før jeg drar, men heller fortsatt i pakke modus natten til dagen jeg skal dra. Utrolig.
Snakkes når jeg returnerer blakk fra London!



London. London with all it pretty lights and musicals. Shopping and just London. I have no idea what outfit to wear when travelling and for the first time I'm not done packing four days before my departure. Cause I'm leaving tomorrow. Well, talk to you when I'm back in Norway with no money!

Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails