Beeflower

Friday 12 November 2010

noesåfintsom

(bildet er linket, og hvis jeg ikke skriver kilde på bilder så er som regel bildene lenket, hvis ikke - gi beskjed så raskt som mulig). 
når noe så fint som Fantasie Brilliante(Concertino de Carmen arrangement) av Francois Borne og Légende op 66 av Florent Schmitt dukker opp i postkassen din så kan en ikke gjøre annet enn å smile. 
jeg rett og slett var veldig nær ved å dø av lykke. for disse har jeg ventet på i noe som føles som en evighet. serr, evighet. og jeg elsker spesielt den første - som er dødsens vanskelig. 
og snart får jeg utrolig fint natt og kvelds besøk. nemlig ida-marie. 

Translation; when you open your mailbox at home and you find sheetmusic like 

Fantasie Brilliante(Concertino de Camera arrangement) by Francois Borne and Légende op 66 by Florent Schmitt there, you can't do much other than to die of happiness It's such beautiful music and i especially love the first one. you see, i've waited for this for some time that feels like an etarnity. true story. and soon my weekend will be completed when ida-marie is stopping by!


♥ Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails