Beeflower

Wednesday 3 November 2010

within nature

jeg dør litt av fine sanger og sånt. gul dag med gult service, gul kjole og bare gult. ting som kom i posten i går av farmorfineste og farfarfineste. jeg ble litt overlykkelig. et bilde som har gått i arv og jeg ble valgt ut av seks søskenbarn å få. åh. farmor sa nemlig at det bildet minnet henne litt om meg, med tanke på at jeg setter opp håret mitt og vandrer rundt i fine kjoler og har en søt hund. jeg fikk også mange barndoms bilder. åh vad fint.
og kilden husker jeg ikke, men det var facebook tror jeg.
Translation; i die a bit inside of pretty songs. yellow day with yellow service and yellow dress and only yellow.  yesterday i found a package in the mail and got so excited. my grandmother and grandfather had sent a lot of pictures from my childhood and a picture that has been in the family. a painting of a girl in a chair with a cat beside her wearing a beautiful dress with her hair set up. my grandmother wanted to give it to me, she said it looked like me.
 ilovethem.

Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails