Beeflower

Tuesday 2 November 2010

the root of all evil

engelsk prosjekt/prøve/presentasjon. nynorskinnleveringer. franskinnleveringer og presentasjoner. så altfor mye som alltid. bare at nå har man virkelig ikke tiden lenger. sånn, den er helt borte. århus og vandring uten mening mellom hauger av mennesker som har kledd seg ut og for øyeblikket så ekstremt skumle ut. kioskmann som følger etter en og kort som ikke funker(fordi man slår koden feil et par ganger). regn og kulde. jeg har liksom ikke tatt like mange klesbilder som dere kanskje ville ha, men tiden har jeg ikke. og i mørket blir ikke bildene noe bra. skal prøve å få det til i dag eller noe. kakao og varme. strikk. skal kjøpe meg masse ullsokker og strikkejakker og bo i dem hele vinteren for alltid eller noe. gleder meg til fredag. da skal vi møte charlottefine. åh.
ja, jeg lever fortsatt.
Translation; Tests, projects. oh i think i'm dying and drowning in work. no time. time has left me. århus with walking down streets beeing afraid of all the scary faces saturday evening. beeing awake all night watching clocks and making sure we'll make the train. cold. rain. no outfits because i've lost time as i said. i'll buy a lot of warm clothes and live in them forever. but friday. oh what a lovely day it'll be. charlottesweet and i at a café looking at the world with a sigh and talking about everything and nothing. can't wait my dear. 
and yes, i'm still alive. 
Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails