Beeflower

Wednesday 10 November 2010

when you find yourself in a bathtub without water and with just some traces of wispers

altformyerundtmeg. snart er det juul. therese og jeg hørte på julesanger i dag for første gang i år og det er masser av snø utee. hellandussen, sier jeg. og amadeus som mener verden er finest hvit og jeg som fryser av meg ben og armer. fine karakterer får jeg da. og snart er det tusen konserter og tusen prøver igjen. merker jeg er en smule nervøs for hvor stresskulen med migrene og stoppeknappen kommer til å komme eller om kroppen min faktisk holder ut til juleferien. kakao og kaffe er hvertfall mine bestevenner for dagen. og det  lurer seg med noen antrekk i dette fantastiske og interessante innlegget. det blir uansett en fin helg med fine folk.
og etter mye krangling med blogspot så har vi blitt enige om at jeg skal få lov til å blogge dette innlegget. 
nå skal jeg hoppe i pysjen og se på madmen. åh. 
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Translation; I have a lot to do now a days as everyone else. my scheduele is just getting thicker and thicker every minute and i don't know where or when my body will tell me to stop - if not force me to stop. until then I will keep on working hard. it's soon christmas and i truly look forward to the break. i actually listened to christmassongs for the first time this year today. my dog, amadeus, loves the world white so i'll pretend i do the same for him. with this i give you some outfits, you have a look and tell me what you think. have a nice evening everyone! i will while watching madmen. 
♥ Aina

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails