Beeflower

Saturday 3 January 2009

kjærlighet til hunder. kjærlighet til mennesker.

<3
Jeg fasineres stort av hunder og kan ikke få lært nok av de. de er så fantastiske og søte. Vi har besøk av en hund nå som heter Stella. Hun lå ved siden av meg i hele natt for å passe på meg, siden jeg har feber og hoster. hun følger etter meg overalt og vi leker hele tiden. Hun observerer alt jeg gjør :)!
<3
Det er også ganske rart den kjærligheten vi viser ovenfor mennesker. Noen velger for eksempel ut at den personen kan jeg se om jeg forelsker meg i, den kan jeg IKKE forelske meg i, andre tenker "vi ser hva som skjer". Jeg vet ikke hva jeg gjør jeg. Det er liksom så vanskelig. Men jeg tror jeg er forelsket nå, så det er ikke noe å bekymre seg for :]
<3
Kjærligheten kan brukes på mange måter og du kan bruke den når som helst. Kjærligheten er uendelig! Lykke til! :]
<3

1 comment:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails