Beeflower

Friday 2 January 2009

NEDERLAND

Saxofonbriller og meg med geniale store solbriller(H)



<-- Spindelveev i hagen Oo
















Stemmegafler =D







Mamma som spiller på Adolf Sax's personlige sax og en HerdieGerdie



<-- Inngangs døra til John Debeer!







Nederland.
- stygt land
- feit mat
- SLEMME tog!
- fine og kule butikker med MASSE KULE klær
- SMYKKER
- Jazz
- klarinett
- katter
- engelsk

Først kan jeg bare si at Nederland er et av de styggeste landa jeg ever har sett, og jeg har vært i MANGE land. Det er tåke overalt. Det lukter konstant blanding av tobakk og kloakk overalt! Det er et iskaldt landen, nesten kaldere enn Norge Oo..!
På nyttårsaften pynter de seg ikke, men går gjerne i joggebukse mens de ser på tv, de spiser også ollieboller(fettboller med melis/sukker aktig lag oppå) som før middagen mat og til middag er det å putte enpizza rett i ovnen.
Det er utrolig slemme tog og du kan ikke satse på at du kan ta et direkte tog fra flyplassen til Grøhningen. da vil du bruke 12timer i stedet for 3 timer på å komme frem.
Det utrolig mange kule butikker der, med lilla og gule ting(veronica) også leopard ting og kule solbriller og de rareste ting xD (H)¨
Jeg fant også en butikk som het "six", der var det de peneste og søteste smykkene jeg ever har sett! det var iskremer du kunne ha i øra og plekter som var i alle slags farger og store sløyfe smykker ogsånn :)
Alle elsker jazz musikk der og foretrekker det foran klassissk :S, jeg fikk en jazzbok i nyttårsgave av bear-familien =D, så nå må jeg øve til neste gang jeg skal improvisere på scenen der. :P, det gjorde jeg og Julie xD, jeg spilte en mongo solo som ja:P, jeg MÅ øve=D
Også var det klarinetten da. JEG SKAL SPILLE DET I STEDET FOR SAXOFON xD, neida! ALDRI I LIVET MITT OM JEG HADDE BYTTA FRA DEN ELSKEDE SAXOFONEN MIN =D, men de fleste gjør det der, saxofonen er likso "bi" instrumentet -.-, det var bare 2 saxofon elever til mamma den ene dagen xD!
Alle har katter der og det er ikke en familie som har mindre enn 1katt xp, så det er et katteland. Det er nemlig blitt tatt noen tester om det :s xD
Også er det et av de første landa jeg har kommet til som faktisk de fleste kan snakke engelsk i Oo, vi møtte ikke EN person en gang som ikke kunne engelsk så det var en lettelse :)

Jaah, det var vel det este jeg kan si om NEDERLAND. Vet ikke om du syns det er et negativt land jeg..?^^, jeg har værtfall noen tanker om det landet:P ^^

4 comments:

Vilde Kristine said...

haha, kanskje du bare har vært på de feil stedene, jeg syns nederlang er et fint land jeg, har vært der flere ganger enn jeg kan huske:)
siden jeg ikke gidder å lese mer enn begynnelsen av innlegget må jeg bare spørre: hvor i Nederland var du? :)
Jaja, måtte bare si det;P

Anonymous said...

Ghrøningen xD

Anonymous said...

hahahha, dette hørtes jo flott ut, Aina x))
tsssssh..:p
-fredrikke<3

Aina said...

hiha xD

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails