Beeflower

Wednesday 5 May 2010

Fin

Hei. Jeg heter Aina og har ikke gult hår lenger. Mormor er på besøk og det er alltid like kos med praten om at man ikke skal begynne og røyke(ihvertfallikkeismug) og bunadsprøving. Om to dager så får vi besøk av syv søskenbarn som jeg skal sove på samme rom(+minsøster) som i tre dager, kanskje og jeg skal prøvespillet fredag og feire konfirmasjonen til Julie lørdag og søndag skal jeg spille kirkekonsert og spille i Julie Cathrine's konfirmasjon. Det blir en lang helg og jeg er sliten før jeg snur meg om, men jeg skal ha det gøy med masse familie. Den kommende uken er nemlig ikke lang, den slutter onsdag.
Så her sitter jeg og gjemmer meg på et mørkt rom før jeg blir nødt til å prøve bunader og sånt. Har også skrevet ferdig talen min i dag faktisk.
Hei. Jeg heter Aina og jeg er sulten, ja jeg er litt rosa og grønn på bildene ovenfor(og det rosa under det ene neseboret kan forklares ved at jeg er  smålig forkjølet).


By heart Aina

1 comment:

Synneopsis said...

Jeg merker at jeg har blitt ekstremt dårlig på å kommentere, men jeg er fortsatt en fast leser altså.

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails