Beeflower

Tuesday 18 May 2010

My dear sunshine

Det er på tide og fjerne vinter hatten og frem med sommerhatten. Dagen har gått med til Kaffe fra Waynes, kvalme, biip-test, togkjøring, BarrattDue og fine menneske som slår følge, stress for å hente ting hos Veronica og jeg klarte å levere jakken til Jørgen, nyting av solen og filosofisk tenkning. Jeg har fått tilbake det kjære kameraet mitt som jeg glemte på lørdag og det er plutselig 72(!) bilder der(?). Så noen har visst kost seg med det. Ellers i "ferien" har jeg sydd klær opptil 3 timer, kost meg med fine folk(!), fått konstatert at folk ikke liker ordet smålig fordi ved bruken av ordet så ler dem(jeg reagerer ved å si det ekstra masse), kvalme, 17. mai med masse fine mennesker, fint vær og kaker og marsjering og bunad og tivoli(som var sånn kjempe skummelt egentlig). Jeg har uansett kost meg masse, og koste meg også alene idag, kanskje meningen var at jeg skulle tenke litt for meg selv, noe som jeg liker å unngå(?).
Mobilkameraet har vært min bestevenn.

Og jeg fant noen bilder fra lørdag, egentlig. Fine mennesker, altså.
[copywright Iltularve.] 
Og er dere ufornøyde med disse bilder på nett, så kontakt meg. Jeg fjerner om det er viktig, det var mange andre(littfine) bilder på kameraet mitt, tross alt 72, men jeg tror dere burde være fornøyd. Disse var de eneste tydlige bildene og ja. He he. 

By heart Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails