Beeflower

Monday 31 May 2010

Ompa til du dør

Hva som har skjedd siden sist? Jo, nå skal du høre.

Jeg har kost og sett på den fine pusen til Therese.
Jeg har vært hos Charlotte. Fine. Og hun hadde bursdag.
Etter å ha spilt konsert så gikk jeg og Amadeus forbi en skummel dør med en jungel bak.
Charlotte sov hos meg til en skoledag fordi vi hadde lyst, og vi drakk kaffe 5 om morgenen, så på soloppgangen og sminket pcen min og spist Ben&Jerry's(Brownie) og hatt det kjempe koselig på bussholdeplassen hvor jeg ser skallet ut og hun bare ser ut som en hippie.
//photos; copyright iltularve.blogspot.com
Og vi elsker at Tyskland vant!♥ Og nei, det er ikke ironi. Vi heiet på dem hele tiden. ♥
Og teksten liker vi.



Jeg har også vært på Tup, spist pizza og surret rundt i Oslo med Vero. Morosamt. Og jeg liker den fine butikken ved siden av brillebutikken. Og sett fine blomster, spilt konsert med kvartetten, spilt solokonsertårsprøveting på torsdag og denne uken her blir fylt med ekstraprøver og sånt.

Også glemte jeg og si at jeg har krympet to størrelser i sko og passer fint inn i str 37. 


Sånn siden sist.


By heart Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails