Beeflower

Thursday 13 May 2010

Le Scaphandre et le papillon


Overskriften er tittelen til en film Julie og jeg ser nå, den er fransk og fin, men ikke så fin når den viser en lam mann som ikke kan snakke og øyet blir sydd igjen på. Men jeg har allerede hatt en finfin mini-ferie. Den startet med god frokost med gult service, ingen eksamen og festing med Troika og Therese. Så fortsatte den med grillfest i elveparken, overnatting hos Charlotte med finfin film og is og kake og lang(ekstremtlang) gåtur og tørking av Charlottes klær (Og grunnen til at jeg har samme kjole på meg to dager på rad for første gang er fordi jeg ville vise prikke kjolen frem til Charlotte og alle på grillfesten, men hallo det var bare fra klokken syv jeg hadde den på og til ti så ikke hele to dager egentlig, hi). Jeg har besøkt jobben til pappa(han jobber i en konteiner i Kongsberg hver tirsdag), kjørt langt med bil innom stengte blåfarveverk, Koldberggruver(ellernoe), kirke som befinner seg et sted som begynner med V og jeg har spist omelett, lefse drukket kaffe og cola sammen familien. På den kaféen(i Lampeland med all den fine maten og sånt) så var det kaos med folk som ble misfornøyde med mer enn de bestilte og jeg som mister hårspenne under stolen til naboen og får mat med kjøtt i og ja, direkte oversatt kaos. Dagen har uansett vært fin og jeg skulle ønske denne langhelgen varte enda litt lenger, spesielt siden man ikke kom opp i eksamen.

(To rare mennesker som var uhøflige da de passerte oss er avbildet nedenfor.)

By heart Aina



No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails