Beeflower

Friday 7 May 2010

What's not to expect?

Jeg er ikke fattig lenger.
Jeg skal i søsteren min sin konfirmasjon i morgen.
Jeg har prøvespilt på BarrattDue for mang en gang.
Jeg har kjørt bil med ei gammel dame som ga meg 300 kr. Hun hadde visst ikke sett meg siden morfar sin         begravelse og da var jeg syv år.
Jeg har hatt en prøve som gikk greit.
Og best av alt.
Jeg er utrolig forkjølet dagen før jeg skal vise meg i fin bunad med fint hår og fint ansikt, men med rød nese så virker ikke dette veldig oppnåelig.
Så her sitter jeg fredag kveld, skal få meg en god natts søvn og prøve å sove av meg posene under øynene og de digre rosa flekkene under nesen som blir større og større for hvert minutt. 
og man er ekstremt pene i nattkjole, hårruller og null sminke.
By heart Aina

1 comment:

Veronica said...

du har da aldri vært fattig :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails