Beeflower

Monday 12 July 2010

How amazing it truly is.

Jeg våknet i dag av stygge vekkerklokke klokken ti. Selvfølgelig er det så mye ugjort i ferien. Jeg skulle kjøpe gave til pappa, øve, spise, feire bursdagen til pappa med familien selvom det er fem dager til dagen, men gavene kunne jo ikke bli bringt til Bulgaria, jeg skulle også pakke til Bulgaria. Så jeg måtte liksom opp klokken ti da. Som ble til sånn halv elleve etter å ha utsatt klokkemonsteret.
Så i morgen reiser jeg til et sted langt langt borte med to nye fine kjoler.
Den første kom i posten i dag og har en krage så fin med marineblått/sort om du vil stoff og sorte/marineblå knapper. Den har jeg vært så heldig å få kjøpt av Marte.
Den andre kjolen ropte på meg da jeg så etter gave til pappa. Den er rød med hvite prikker, et tynt stoff  med lommer og svinger seg med en sort sløyfe om livet.
Dagen har vært fin med kaker og kjoler og øving, nå skal den fortsette med pakking og vasking av klær og litt sånt. Dere får bilde av meg i kjolene senere i dag, litt utpå kvelden kanskje.

//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Fine gaven til pappa; Hotel i særklasse dvd'er og brownies.
Fine kragekjolen med en liten papirlapp på seg fra Marte.
Fine sløyfekjolen.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com

Translation: I've had a lot to do today. I've bought my dad a nice gift, and myself a polkadot red dress, and in mail today I received a dress from Marte. I will later take pictures of me in both of the dresses so you can see. I've also practiced a lot at my saxophone and now I will do some laundry and put some clothes in my suitcase for my family trip to Bulgaria.
  
By heart Aina

1 comment:

Tonje said...

Hotel i særklasse er genialt! :D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails