Beeflower

Monday 5 July 2010

Øvelse gjør mester

Valdres er langt borte. I Valdres øver alle. MASSE. Sånn hele tiden og jeg følte meg litt som amatøren som aldri øver noe mer enn to timer om dagen. Dermed skal jeg prøve å slenge på en time til om dagen. Kanskje. Er i uansett godt i gang. Det var kjempe fint med masse fine mennesker og ALTFOR masse god vegetarmat og sånt. Mat stortsett var det alltid alt for masse av og vi la alle på oss femhundre kilo mer. Konserter med sammenbrudd etterpå var en kjent sak og da måtte man ty til sjokoladen. Og i dag har jeg laget en altfor fin(ja, nå skrøt jeg av meg selv) kollasje som jeg kan se på hver gang jeg er lei meg. Der er det nemlig samlet 50 bilder av alle som jeg vet at er glad i meg eller bare berømte fine mennesker og jeg er hvertfall glad i dem. Og det er bare fine saker der. Så det brukte jeg toogenhalvtime på. Ellers har jeg for det meste øvd i dag. Og snart skal jeg møte finfint menneske som jeg virkelig savner. Eller i morgen da. Men det er snart.


//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Og vi gjemmer oss i orkesteret helt til høyre på en måte blandt 156 musikere.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com




Translation: Yes I admit it. My translation came a day after I posted but I didn't notice before. I have been in Valdres with my quartet where we participated in orchestra, as soloists and as quartet. It was a lot of fun and a big experience!


By heart Aina


No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails