Beeflower

Wednesday 21 July 2010

Kremhvitt med gjennomsiktige blomster

For tredje gang har jeg måttet skifte i dag. Dere vil nok ikke få flere innlegg fra meg før 1. august eller noe. I morgen skal jeg nemlig øve, spise middag med Charlotte, øve mer, pakke til Trondheim og ha tid til en siste kveld med familien. For i overimorgen reiser jeg til Trondheim med det Nasjonale korpset. Jeg er hjemme 1. august og er hjemme for fire dager før jeg reiser videre til Danmark, der er jeg i fire dager, når jeg kommer hjem har jeg en dag til å pakke om før jeg reiser til Bodø. Når jeg ankommer hjemme etter Bodø så er det skole neste dag. Altså en travel sistedel av sommeren, så jeg vet ikke hvor mange blogginnlegg det blir.
Jeg gleder meg masse til å spise nampizza og oreokaker med Charlotte i morgen, vi skal nemlig på Peppes og etterpå skal vi se Supersize vs superskinny hjemme hos faren hennes etterpå, men så må jeg hjem.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Translation: I've changed dress for third time today because for some reason I always spill something on my lovable dresses. The rest of my summer will be extremely filled so I won't have much time left over for blog, but I'll do my best. Tomorrow I will meet my dear friend Charlotte and eat cake and pizza at one of my favorite restaurants. So maybe I will say hi round 1st of august or so, if I have time. 
By heart Aina       

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails