Beeflower

Thursday 8 July 2010

Toner som henger fra et tre

Det var fint å være litt med Charlotte igjen og kjøpe litt sommerklær og for tiden blir det bare mer og mer øving på saxofonene, i morgen drar jeg en liten helgetur til hytten til Therese - det blir veldig fint for jeg ser hun ikke på evigheter etter det, men nå skal jeg faktisk på Eclipse. Jeg håper virkelig den er verdt pengene, og at det er siste gangen jeg bruker hele 100 kr på kino, har nemlig kjøpt kulturkort. I posten i dag kom en veldig veldig fin sak, nemlig original notene til Divertimento av Roger Boutry. Slik at jeg nå fremover slipper da og lese pianonoter, oversatt: små, irriterende små. noter som du nesten ikke ser hvilken linje de står på og sånn slik at det er vanskelig og lære seg sangen totalt sett. Så ja, det var en fantastisk nyhet!
Og snart reiser jeg til Bulgaria og sånt. Litt sånn fint egentlig.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
//photo; copyright iltularve.blogspot.com

Translation: I've spent some time with my dear Charlotte, played a lot at my saxophones and
 tomorrow I will spend some time with my dear Therese at her cottage. In the mail today something I've waited a long time on arrived, and I can't wait to try play it on my saxophones!    
I've bought some lovely clothes and soon after spending time off the town
 I will travel with my family to Bulagria.
I will bring my little sister too the movies this evening, to watch Eclipse.
 I truly hope it's worth a hundred of norwegian kr.
By heart Aina 

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails