Beeflower

Wednesday 21 July 2010

Lavender

Natt til i dag tok jeg fly og fløy rundt i Europa, klokken halv fire var jeg hjemme. Nå sitter jeg i en lavender farget kjole og overfører fantastiske bilder fra turen. Der nede ble jeg kalt Pamela Anderson, Hugh (fikk ikke med meg etternavnet der) og alle ville ha meg med på Happy Hour med all slags gratis cocktails og sånt, men jeg koste meg på italienske restauranter med gode ostekaker. Bulgaria var fylt med fake merker og fake smykker, men det gjør ikke meg noe om det er fake egentlig.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
På flyplassen i Norge kjøpte jeg fin parfyme, fintblad med 1960-talls radioer og sånt i og oreobestekjeks med sjokoladetrekk utenpå.
Det ble mye spising ute så det ble mange slike bilder.
Minigolf spilte vi engang. Vi døde av varmen og sånt og etter tolv av atten baner var vi temmelig slitne og lei.
Jeg hadde fått hjemmelagd ostekake og sjokoladekake og sånt så da satt det seg et stort smil om munnen.
Julie fikk noe annet godt.
Pappa liker og ta bilder sånn midt på natten når vi spiller kort og spiser usunn nam.
Biljard spiller vi når solen lager eksem på huden.
Og denne lille karen besøkte oss på en restaurant.
Vaskedamene kjente meg igjen og visste hvor jeg bodde. De likte også nattkjolen min så godt at de la den pent på sengen.
Min favoritt restaurant. Som det var hundretusener av i en og samme gate og sånt. Det var der de lagde gode kaker.
Denne sengen liker jeg ikke og det var godt å komme i sin egen seng.
Fine sko og sånt.
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Bulgaria 2010.
Translation: I've spent my time in Bulgaria with my family for this year and it was amazing.
By heart Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails