Beeflower

Tuesday 18 January 2011

I got some troubles but they won't last.

Jeg har det fint og ja, jeg er i live. Livet er egentlig ganske så fint for tiden, rutinefylt til de grader, men ellers fint. Ser allerede frem til ferien som er om en syv uker. I grunn var jeg i ganske så godt humør på vei til skolen, før skolen og på skolen, men så innså jeg noe når jeg satt her da; J E G GLEMTE KAFFEN MIN PÅ KJØKKENBORDET HJEMME. Vet. Verdens største problem, som dere sikkert bryr dere til tusen om. Men det ER virkelig et problem. Vet ikke om jeg kommer meg gjennom fire 80minutters økter før jeg spurter til toget. Virkelig. Ingen kaffe. Ingen kaffe på ukens tregeste dag, hva gjør man da da?
Hva ville dere gjort?

I forgot my coffee at home. I have a crisis, what would you've done if you didn't have the money to buy one and you were desperat to get coffee?
 Aina

2 comments:

Kaja said...

I dag glemte jeg både kaffen og mobilen på kjøkkenbenken... Når man begynner med forelesning 8 om morningen, fungerer jeg ikke uten kaffe. :P

sofsen said...

Ops, sorry. Du får skru på alarm neste gang. ;-)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails