Beeflower

Sunday 9 January 2011

This used to be a fun house.

Etter en tung uke, som virker som om en uke i underverdenen i tankeverdenen min har jeg endelig funnet inspirasjon og motivasjon. Takk.
Finehelg med Charlotte og vintage/secondhandrundttur i Oslo som vi er så fine at vi har en gang i halvåret. Så der gikk med kart med snø i øynene og snublet oss til Markveien, så fikk vi tak i trikkebilletter til Majorstuen og deretter spurte vi oss frem til Uff underground.
Et fint stykke grønt vintage skjørt ble med meg hjem sammen med en fin Chanel-inspirert vintage kjole, et par gull-perle øredobber og et par sorte og sølv diamant øredobber. Virkelig fint og det var lønningene mine for denne måneden.
Etter  shoppingturen og slitne føtter rakk vi selvfølgelig akkurat toget(fordi det var ti minutter forsinket til vår fordel på en måte), men fordi det var forsinket så rakk ikke jeg bussen min hjem som gjorde at jeg kom forsent til bursdagen til Thea og Ragni. Men la oss se på det slik - hadde det ikke vært forsinket så hadde jeg kommet en og en halv time forsent(eller mer) istedet for en halvtime for sent. Så nok en superkoselig bursdag med utrolig mange fine og nye mennesker og leker og masse god mat og kaker så tok jeg turen endelig hjem. Det tok ikke lange tiden før jeg var i søvn(jeg prøver å legge meg halv elleve for å få meg selv 'back on track').
Søndagen var også med finesteC og vi spiste de siste kanelbollene og en utrolig god middag/lunsj, hun leste musikkteori mens jeg tok en øveøkt - det er fint når vi kan gjøre sånt.
Så nå skal jeg opp og ta den siste øveøkten for dagen før jeg setter meg en gang til inn i det vi skal ha prøve i  i fransken i morgen.
I've had a wonderful weekend with Vintageshopping and Charlotte visiting and Thea's and Ragni's  Birthdayparty and a quiet sunday after a week that seemed like the worlds hardest one. I've finally found inspiration and motivation. 
Home with me from the Vintage and second-hand shopping came a piece of green lovely skirt, a beautiful and unique Chanel-inspirated dress, gold-perl earrings and diamond(black and silver) earrings. 


Siden jeg var så flink til å glemme kameraet hjemme så ble det to bilder på mobilen og bilder av kjøpene hjemme, bedre lykke neste gang. Since I am good forgetting my camera at home I only got two pictures with my cellphone and some pictures of the buy's at home, I'll make sure to remember my camera next time. 
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Og vi ga sånn tusen småpenger til pizzamannen siden vi likte å slenge de på fatet. 

//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Fikk ikke bedre bilder av skjørtet og kjolen, men dere får heller se de på meg. 
 Aina

1 comment:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails