Beeflower

Monday 3 January 2011

Not again.

Dere har forresten ikke fått sett eller hørt på noen måte hva jeg fikk i julegaver - noe som jeg virkelig tror må intressere dere(kanskje ikke). Derfor skal jeg bare ramse opp; Marilyn Monroe lerrett, lp-spiller, fine kose/joggedresser, lester(eller som dere antageligvis så fint sier det; ullsokker), skjerf(ganger hundre), vanter, kleshenger(som jeg samler på), Regines bok - En ung jentes siste ord, nostalgisk ordbok(som jeg superliker), en stor kiste med gamledager avbildet på, gavekort og noen slanter, ellers fikk jeg billett til Jonas Fjeld konsert med familien, øredobber og diamantsmykke og parfyme og bodylotioner og kakao og så utrolig mye annet fint.
Oversatt - en fin jul.

Jeg har også satt meg noen fine nyttårsforsetter, lyst til å høre?

♥ Bli sunnere, spise supersunt og være i fysisk aktivitet og sånt. 


♥ Øve mer konsentrert.


♥ Være mer engasjert på skolen, få opp motivasjonen og gjøre den til noe veldig positivt(ja) 
og bare bli flinkere i alle fag. 


♥ Være takknemlig for alle jeg har rundt meg og alle som viser de er glad i meg og være takknemlig for hver dag jeg får. 


Hva med dere, har dere noen fine nyttårsforsetter? Og fikk dere mye fint til jul?

What I got for Christmas and some personal goals for this year. 
♥ Eat healthier and generally be healty.


♥ Practice more focused. 


♥ Be more motivated at school and really work to get better in every subject. 


♥ Be greateful for everyone I have around and greateful for every day I get.


Do you have anyone? Did you get any lovely presents for Christmas? 




 Aina

2 comments:

Veronica Lauritsen said...

Godt nyttår:)

CharliiCC said...

Jeg har en fin en til deg.
Slappe av litt mer og ikke stresse hele tiden.
<3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails