Beeflower

Saturday 29 January 2011

Mama said there would be days like this.

Orden på livet er fint. Liker det. Liker også helgen min nesten altfor godt. Fredagsdate med Therese på Due Date(som var altfor fantastisk morsom forresten), etterpå en rolig kveld/natt med nattmat som jeg egentlig har forbudt meg selv for lenge siden, men siden jeg spiser det så altfor lite med Therese lot jeg meg selv rive med. Latteranfall mens Therese er borte en stund og jeg har overtatt pcen hennes og snakker med Hero(som forresten lurer meg trill rundt hele tiden). Lørdag med familien og gjøremål og middag ute og litt lekser og sånt. For få slike lørdager. Søndag som nesten er identisk med lørdag - min helg høres kanskje kjedelig ut, men den er utrolig rolig og fin. En avsporing fra mitt stress-liv(og ja, jeg kommer antageligvis til å dø av stress, blodpropp og hjertestopp på én gang. La oss ikke glemme magesår). Usj nei, la oss håpe jeg lever slik at jeg slipper å dø av det. (Litt for sent nyttårsforsett kanskje - ja?). Jeg har også forelsket meg i Dionne Bromfield. Hun anbefales og er virkelig verdt å lytte til!
Order to life and we like it. I also love my weekend almost to much. Fridaydate with dear Therese at the movies watching Due Date(which by the way were hilarious), afterwords I enjoyed a calm evening/night with nightfood which I by the way have forbidden myself but made an exception since I never eat it with Therese. Laughing to much while Therese is gone for a little while and I who've taken over her computer while talking to Hero(who by the way always can fool me in some way). Saturday with my family and "do's" and dinner out at a restaurant and some homework. To few saturday's like this. Sunday which will almost be identical with saturday - my weekend sounds boring to you maybe but it is amazing calm and nice. A derailment from my life filled with to much stress(and yes, I'll probably die of stress, blod cot, heartattack and maybe ulcer.) Usj, no let's hope I'll live so I won't die of that. (a little late new year goal maybe - yes?) I've also fell in love with Dionne Bromfield. I recommend her so absolutley, indeed! 
//photo; copyright iltularve.blogspot.com
Hva synes du om bildene? 

//photo; copyright iltularve.blogspot.com
 Aina

3 comments:

Anonymous said...

Bildene var veldig elegante, fin redigering.

Hilsen May

Anonymous said...

Hahahahahaha kjære deg! du er litt lettlurt <3 og jeg hadde latteranfall jeg også, are på den andre siden.. hahaha
Fiiiine bilder! :)

Hero :)

Aina said...

Hahhaha, Hero da. Ja, du skulle vel sett ansiktsuttrykket mitt. ;p
Thanks, hon. ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails