Beeflower

Friday 6 March 2009

KORPS

æææ,, det er korpsseminar i morgen.. hvis det er noe jeg hater så er det korpsseminarer! jeg vet jeg ikke burde bruke ordet å hate. MEN. dette her må få lov til å være et unntak. ELLER HVA?
Selvom det kan kanskje være små koslig også da .. å møte folkene ihelga!, må jo se det positive:)

Det er bare det at når man ikke følger med og er litt fjern.SÅ.planlegger man ting i helgene før man får beskjed om hva som skjer også skal man noe som MÅ gå først. Slike ting er ekstremt plagsomt til tider og slik føler jeg det nå.

jeg må tross alt opp klokka halv ni i morgen.. jeg pleieer å såve til 12-2 om morgenen/dagen i helgene jeg.. jaja-tøffe tider.

Akkurat nå leser jeg litt på newmoon igjen mens jeg hører på "when it rains - maria mena"<3. det er koslig.

tante og Magne er på besøk:) også Amadeus sover godt i sin kurv.aw.

Jeg.må.si.jeg.gleder.meg.til.korps.i.morgen.å.jadda.

:]]

4 comments:

Veronica said...

jippi

Jørgen said...

New Moon, Maria Mena <3
Flink jente! :D

Veronica said...

Jeg utfordrer deg!

Anonymous said...

=D Man må gjøre det :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails