Beeflower

Saturday 21 March 2009

Saxofonkonsert!

Nå er jeg og Vero ferdig med saxofon-solo-konserten vår :). Det kom mange, og det var så koselig at de folkene kom. OGså er det så snille folk! :)
*takk for at dere kom som kom*.=D
Men det var noen som sa at de skulle komme, også kom de ikke. Det var ikke noe koselig. Men som sagt er jeg kjempe glad for de som kom! =D
Jeg ble egentlig ganske fornøyd med konserten, selvom jeg selfølgelig har ting som jeg ikke likte ved spillet mitt. MEn Vero spilte KJEMPE bra ! =D Ble så glad over det jeg <3.
Ellers så har jeg lyst på kjeks. så. da. henter. vi .kjeks .DA. ! =D

6 comments:

Synneopsis said...

Dere, altså begge to, spilte kjempebra! Jeg er veldig glad for at jeg kom, nydelig musikk:D
Du fortjener å spise kjeks:P

Anonymous said...

Takk =D !<3
Så bra at du likte musikken, og det vi spilte da =D
vi er veldig glade for at du kom =D<3

Veronica said...

hihihi <3

Veronica said...

btw, du er utfordret igjen :I

Jørgen said...

Det var en superduper konsert! U ROX MY SOX

Anonymous said...

haaha =D taakk :D <3!!

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails