Beeflower

Tuesday 24 March 2009

~Utfordring~igjen~

Jeg ble utfordret av Veronica. Nå må jeg legge ut et bildet jeg liker av meg selv og skrive seks positive setninger om meg selv. æv. får se om det funker...MEN utfordringen er vel litt koslig også kanskje :)





Bildet fordi jeg lager noen morsomme grimaser og fordi vi hadde en koselig morgen på toget. Det er også veldig, meg x)OG fordi jeg er rød rundt nesa og myser =D

okei:

1. Jeg er meg selv og jeg står for hvem jeg er :)

2. Jeg er rar og spesiell :)

3. Smilet mitt viser seg ganske så ofte, tror jeg.:)

4. Musikaliteten er med meg, tror jeg :)

5. Uten musikk kan jeg ikke leve :)

6. Jeg klarer å lese tykke bøker(om vampyrer) :)



ææii det var vel seks det :) Jeg utforrer: Kristin, Kari, Heidi og Louise =D

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails