Beeflower

Friday 27 March 2009

Mitt 80'iende innlegg =D

Jaa. I dag har det vært en helt utrolig koslig fredag. ja, det er riktig ord. Koslig. Først hadde vi bare fire timer skole(avspaserte de to siste timene), så dro jeg og dansegruppa(påskolen) hjem til Christer, hvor vi fikk kake, brus og danset litt. Så dro jeg hjem, spilte piano, gikk tur med Amadeus og klipte til en sang. og så dro jeg på hip hop, etter det dro jeg, Anette og Karo på kino. Kinoen var så spennende og skummel at jeg måtte gjemme meg uten noe sted å gjemme meg x) så jeg beit i jakka mi og drepte genseren til Anette :) (unnskyld). Når den var ferdig dro jeg hjem og endte opp ved pcen igjen. jaja :)
Men nå skal jeg skrive dagbok jeg så da får jeg vel si natta da :).
Natta folkene =D!


<3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails