Beeflower

Wednesday 25 March 2009

Start.no - onskapsfull test

Jeg så nedover faacebook, også sto det en link til en test: hvilken omskapsfull rase er du mest lik, så jeg gikk inn der da. Resultatet ble:


Vampyr
Du er en urgammel ond skapning, en vampyr. Hver natt må du ut og suge blod av de levende for å ikke dø selv og når offeret ditt er tømt for blod, blir det akkurat som deg. Selv om du er ond, er det mest sannsynlig ufrivillig, siden du ikke ble født slik (forhåpentligvis) Til tross for at du er død, er du fremdeles vakker, på en mørk måte.

http://www.quiz.start.no/23344

4 comments:

Synneopsis said...

Jeg svarte så ærlig som jeg kunne, og jeg endte opp som en mørk alv?!! Hvem vil være en mørk alv? Nettopp, ingen vil det. Fikk lyst til å ta den en gang til å velge svarene slik at jeg kan være sikker på å ende opp som vampyr=)

Anonymous said...

x) hihi:)
Det jo litt søtt med alv daa:))

Veronica said...

Jeg ble også vampyr!

Anonymous said...

wee=D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails