Beeflower

Monday 8 June 2009

Cette Weekend plus deux jours.

Åååå jeg har hatt en kjempe fiin helg! Charlotte overnattet hos meg fra fredag til lørdag, lørdag dro vi og shoppet i Oslo. På søndag fikk jeg migrene og kunne ikke dra på danseavslutning, c'est triste. Men jeg var bra til kvelden da folkene kom. Det var kjempe koselig og Veronica, Julie og jeg hadde photoshoot på verandaen og lekte dukker, det var fiint og koselig<3.
Og nå skal jeg ha nok en fridag i morgen før onsdag til fredag hvor jeg må jobbe med eksamen, jippiii. huhuhu

Photoshoot:

















  • Fine bilder? :D

2 comments:

Synneopsis said...

Jeg elsker virkelig de bildene der, så utrolig kreative og så flott stylet dere er. Hva slags kles-/sminke-stil er det egentlig?

Aina said...

Vi har prøvd å sminke oss hvite som dukker og leppene sånn dukkeaktig, vi skulle vel forestille dukker egentlig (:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails