Beeflower

Tuesday 16 June 2009

Goodbye

Beklager for at jeg ikke har blogget så mye, men det er utrolig mye som skjer for tiden. en oppramsing: Jeg har vært hos Vero sammen med mange koselige mennekser, bursdagen til Rebecka, klassetuur og jeg gikk desserre glipp av bursdagen til Synne. Klasseturen var fantastisk, spesielt når jeg fikk komme meg bort fra alt hjemme, det føltes litt godt.
Terje(musikklæreren) har bestemt at pianoet ikke skal ned til konnerudhallen til fredagen så da slapp jeg å spille, næmmen så synd da.
jeg synes at "goodbye" var en passende tittel, siden jeg skal forlate skolen og den söte klassen. Også må jeg finne ut om jeg skal velge steiner musikk eller almenn Drammen.





De er da söte er de ikke?<3







Rebecka siin bursdag!

















Vero og speilet sitt (:











Klassetur er morsomt, da tar man bilder..











5 comments:

Veronica said...

Hahha, se på de søte bildene daaa! <3

Synneopsis said...

Lykke til med overgangen fra ungdomsskolen til videregående:)

Aina said...

hihi jaa (:
takk<3

h said...

kittens are too cute!

Aina said...

I know! <3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails