Beeflower

Friday 5 June 2009

Vendredi

En utrolig fiin fredag =D
Jeg kommer på skolen og får karakterutskrift, det viser seg at jeg får fem i snitt gitt =D, og klokka ni kommer rektor inn og sier: 10b1-2 må leve i spenning til onsdag. OGså sprakk Haydar og skjønte ingenting og trudde det var feil, men det var det ikke også dro vi hjem :D
Når jeg kom hjem dro mamma og jeg på sparkjøp for å handle saker til USA, vi handlet en kjempe söt kjole, lilla jakke, grå jakke, nydelig sort genser og joggesko og masse toalettsaker :W
Det var koselig og da vi kom hjem begynte vi å pakke til USA, jeg synes det er litt tidlig tre uker i forrveien jeg da, men. hihi
Så øvde jeg litt og møtte Charlotte på Bernås =D Hun skal sove hos meg til i morgen og det blir kjempe koselig for i morgen skal vi til Oslo og shoppe og gå i park og kjøpe jordbær og ta bilder ogogogog! =D
Det blir fiiiiint ♥
Og hun kommer heller ikke opp i eksamen før onsdag, morsomt ikke sant ? =D
Vi har spist brownies og jeg har tatt et fiint bilde av Charlotte som jeg skal legge ut som hun ikke liker. Stakar ♥
OGså har jeg drukket øko-cola i dag og den smaker slush uten is med kullsyre hvis du skjønte noe av det på en måte =D








No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails