Beeflower

Saturday 6 June 2009

Kristiania le capital

dagen startet med at Charlotte og jeg forsov oss. en og en halv time faktisk, men likevel rakk vi det. På toget satt Charlotte med te og jeg med kaffe hihi, begge trøtte. På nationalteateret har jeg aldri sett så få personer før, hohohoho!

Så gikk vi til park og tok masse bilder, det var koslig, for vi fant et sort tre. Så fortsatte vi opp Bogstadveien og i de butikkene der. På Gina Tricot kjøpte vi masse sött og det var kjempe fiiiint! Vi dro på mange andre butikker også også gikk vi mot BarrattDue og Rimi og satt oss på en benk, så gikk vi mot NMH for å prøve å finne butikken Tonika, men den fant vi ikke.

Så vi gikk mot KarlJohan og prøvde å finne en annen Gina Tricot.

Da var vi slitne og ville hjem, på toget satt Charlotte og var kjempe glad mens jeg bare satt der og sovnet om og om igjen etter alle parrasettene og migrene tablettene jeg hadde tatt.

På bussen møtte vi Jørgen og Even. Even kalte hatten min for en konsentrasjonshatt, siden med en sånn hatt kan man bare konsentrere seg om en ting og at jeg liknet en hest med den, de fant ut at den kunne man kjøpe i konsentrasjons-leir-suvenir-butikkene :W.

Da vi kom hjem prøvde vi tingene vi hadde kjøpt og drakk Yogi-te.

En utrolig koselig dag!

Så vil jeg bare si at Charlotte har fått seg blogg, hun har ikke blogget så mye, men nå reklamerer jeg for den værtfall: http://www.oppnedc.blogspot.com/

hihihihi :W
OG Amadeus har vært på utstilling og kom på andreplass og fikk pokal og sånn premiesak =D Det er faktisk første gangen hans, söte flinke hunden våår :D ♥









hihi





Børste bort gress.


et tre




hihi<3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhIfBFtd1g1Ljhs5IoKIt-2nu4vIYLWrqqbsdhRjD8SpZg950vZvIL5yjHX2BivYprrSC53DsmAI7rKQSaiU23FHD6ey-CaMV5ZsfAVWKY_XI6BF1lFEYDjshQT3HIeDvIT-2htOUzKc5Y/s1600-h/DSC_0140.JPG">
hopp og dans
Willie Wonkaa
Andungeen<3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEir-XmhD3hChS8BtDMBUEquhXqXgT_pT24z2VPPyPoSpFWvoEZUHRwF0HOhDnxf2VrxFWGiNzcTH-k8NQNe_DYydXh5XlWtNplOdLx-y-4H65aLpcs_AywAMzvzjoTc4LlVZqYgMyfBOYM/s1600-h/DSC_0105.JPG">
Jeg flyr :W

2 comments:

Veronica said...

Tonica er ikke ved NMH da, tullinger :P Den er i gata under BD <3

Aina said...

åja :) hihi ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails