Beeflower

Wednesday 3 June 2009

pourpre

"Lilla fingre som matcher lilla jakke er fryktelig morsomt å spille med må jeg si!"
Det er ikke så veldig fiint egentlig, og selvom sola skinner så lyver den, for den varmer ikke og av en eller annen grunn så ble jeg klissblaut på beina etter å ha masjert på Åskollendagen i sola, jeg klarer det meste.
Jeg liker virkelig ikke dette såkalte ABBA-prosjektet som jeg ikke fikk lov til å være med i fordi jeg hadde feil stil, jeg sang bra og sang utrolig bra sammen med folk og reint sa dem, men jeg hadde bare ikke riktig stil. Hihi, rare mennesker. Altfor masse gode kaker(ja!jeg spiste kaker i uka) og altfor mye brødmat og alfor mye knekkebrød og altfor mye iste og cola. Nei, jeg tror det er tid for trening nok engang. I USA må jeg virkelig passe meg! Det er nesten bare tre uker til USA og før det skal jeg ha huskonsertspilling, vitneutdeling, avslutning, klassetur, eksamen, trefridager, shoppe-dag-til-USA-med-mamma-dag og øve øve øve. Jaa, spennende. Det virker som det er litt altfor mye og på søndag skal jeg til danselæreren min samtidig som jeg skal grille i Drammen, spænnande. Jeg har værtfall ikke rukket å bli brun, ikke solbrent heller (:

  • Så sånn er det, mye stress for dere for tiden også eller?







Hva kan man finne montro?

Mmmm gress (:


Litt varmt for tiden ♥


Titteii


3 comments:

Veronica said...

Du har begynt å skrive som meg jo xD
Og jeg, jeg har blitt solbrent, med soleksem og greier! Yessda. Også skal jeg jo fremføre samfunnsfagen jeg ennå ikke har begynt på, i første time i morgen, så jeg har visst mye å se frem til jeg :P

Aina said...

Som deg? Det beklager jeg i så tilfelle.
hihi, lykke til daa ♥

Aina said...
This comment has been removed by the author.

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails