Beeflower

Friday 19 June 2009

The united states - here we come

"Hvis man skal tenke grønt må man tenke bæsj" - Sitat av Thea. Thea samlet sammen noen tanker og kom til denne konklusjonen.


Jaa, nå er den store dagen (eller skal jeg si natten) kommet. Vi reiser, jeg og Veronica, ut i verden. Skummelt. morsomt. Koselig. Rart. Nye mennesker. Feitmat, man blir feit. 1mnd. 1mnd!!!!!! Jeg kommer virkelig til å savne omverdenen og alle de fantastiske mennenskene her i Norge, Drammen, Konnerud. Isolerende fengselet med ingen mobil eller pc eller noe!.. ææ
en det er jo fiint å utforske verden,jaa. Og lærerikt. Og nye venner.
jaa.. Siste blogginnlegget på evigheter.. 1mnd.. møte oss på flplassen 09:15, (Gardemoen), 19.juli?..<3>

Ellers så har jeg stått Lolitaamodell littegranne sammen med Kristine og Veronica og det var kjempe koselig! Ann Christin er kjempe flink til å krabbe i busker og gjennom skogen, og yggene elsket oss x)Jeg har også sagt farvel til den mest fantastiske tiendeklassen på hele Svendsedammen i går og spilt to avskjedskonserter og de var i kontraster totalt, som forventet. Huff som jeg kommer til å savne denne fantastiske, vidunderlige klassen. Og for ikke å snakke om vitnemål og hele pakka..: 4,8 i snitt.. Også faller jeg mer og mer inn for Steiner-musikk-linjen.OG den såkalte festen på Stordammen.. jaja, vi satt nå og koste oss foran bålet og varmet oss i tepper, spitle gitar, sang og koste oss for å si det sånn..Jeg har også vært på grilling hos Anette i dag, jeg grilte pizza av alle saker. Guri, som jeg er glad i de menneskene altså<3!>
Ønsk meg og Veronica lykke til, det trenger vi, alene ute i den store skumle, stygge og vakre verden.
Kos dere og ha en fantastisk ferie!(:




Hos Anette(:






Geniale gjengen



















Sondre og gigant burgeren







Vitnemål-sangen

Mamma prøver ta bilde av meg mens jeg mottar vitnemål




Meg og Anette söte.


Den mest fantastiske 10.-klassen som jeg kommer til å savne utrolig mye.












Amadeus og meeg.

Huskonserten




4 comments:

Veronica said...

Vi skal da virkelig ikke til noe fengsel. Jeg gleder meg til campen jeg! Det er heller all flyinga og de to ukene etterpå som blir stress :P

Aina said...

jeg ser lit på det som et fengsel. Du er ikke nervøs og kaldsvetter. Jeg er redd for ikke å være av de flinkeste, ikke få nok venner og prestere på mitt beste.

Vilde Kristine said...

Å, har du flere huskonsertbilder ?(A)Har ingen selv sjø :(

Aina said...

beklager, jeg har dessverre ikke så mange, men jeg har noen (:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails