Beeflower

Sunday 31 May 2009

Nouvelle

Nå har jeg ikke blogget på en stund, for bloggen min innbiller seg den skal få mer enn to kommentarer, hihi. Her er en liten oppsummering fra den siste tiden:
- Fikk 5 på franskprøvemuntligeksamen
- Danmark var koselig og med altfor lite mat og altfor feige mennesker.
- Ryddet gjennom klærne mine og fant ut at klær jeg ikke bruker fyller to søplesekker. huff!
- Hva synes dere om den nye headeren?
- øynene og hjertet mitt lever sitt eget liv.


Jaa, det var kjempe koselig å få en så fin karakter, så nå håper jeg virkelig at jeg får fem i fransk.
Det var altfor koselig i Danmark og jeg kunne godt tenke meg å bo der. Det var litt trist at det var siste gang vi besøkte Andras der da, men han får ha lykke til videre. Vi var på picnik med Anja og Anja og Veronica spiste masse jordbær og drakk masse sjokolademelk, til en forandring var det ikke jeg som drakk sjokolademelk. Så gikk vi og fikk oss falaffel og etterpå kjørte Veronica, Andras og jeg rundt for å finne sola så vi kunne se solnedgangen og fant mange rare bygninger og kai og diverse.
Det er helt utrolig. Jeg trodde virkelig ikke jeg hadde SÅ mye klær, men jeg tok nok feil. To søplesekker fulle med klær fra overalt i skapet mitt. Nå ser det virkelig mye bedre ut!
Ellers så gråter det ene øyet mitt konstant, veldig morsomt må jeg si. Og hjertet mitt hamrer så hardt i låra mine at det til tider er vondt å sitte. De lever hvert sitt liv tror jeg, hjertet mitt er forelsket og øyet mitt har kjærlighetssorg. hihi, fiintfiint.

På båten













Veronica

hihi en sovende Veronica



Veronica sitt hår løøøper








Kristina





Mine klæær












5 comments:

Synneopsis said...

Det så deilig ut å være på båten, fine bilder, likte headeren og jeg vil også til Danmark og nå har jeg kommentert alt sammen i en sammenhengende og fin setning:)

Aina said...

hihi, jaa (: takker*
Ja det r kjempe fint ute på båten! (: ♥

Veronica said...

Fine helgen, jeg skal virkelig flytte til Danmark!! ♥

Aina said...

jeg også ♥ gleder meg utrolig mye♥

Veronica said...

Det ene bildet av meg kunne du virkelig spart deg for, da..

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails