Beeflower

Friday 30 April 2010

first of may

Jeg har ingenting, INGENTING å gjøre natt til første mai, det er teit.
Noen som føler for å ta meg med til noe fantastisk sted så jeg kan flyte i fantasi og drømmer?
Nei. Så her sitter jeg i nattkjole og ser på vintage nettsider med nydelige kjoler til 600,- - penger penger kom til meg. ilu penger.
Tydligvis må jeg være verdens mest irriterende og stygge person siden jeg er etterlatt her alene. Jeg ble faktisk invitert i en jentekveld, fikk vel aldri somlet meg bort dit, dessuten er mamma og pappa bestemt på å ha meg litt hjemme i kveld. I KVELD.
Jeg har kjøpt blond hårfarge, hva syns dere om det? Det var den hun anbefalte. Hun damen, kvinnemennesket.



By heart Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails